SCHEDULED PLAN FOR THE SPANISH TASK
- Preliminary survey (if possible agreed by 5 schools))
- Activities on each approach. Design and implementation.
- Story writing on issues related to the previous activities. Spanish Language Department.
- Writing the comic bubbles. English Department.
- Other school input.
- Story collection.
- Design and elaboration of comic strips for our Book using Toony Tool.
- Printed copy of the comic book.
- Divulgation: Erasmus KA229 blog, social networks, local media, city council, “open day” at school for the school community and other local school.
- Presentation and implementation of the whole process to the final task in transnational mobility in our schools.
- Encuesta de partida (preferible consensuada entre los 5 centros)
- Actividades sobre cada actuación. Diseño y ejecución.
- Redacción de una historia relacionada con los temas tratados en las actividades realizadas. Departamento de Lengua.
- Realización de los bocadillos del cómic en inglés. Departamento de Inglés.
- Aportaciones de historias de los centros socios del proyecto.
- Recopilación de todas las historias.
- Diseño y montaje del cómic con la herramienta Toony Tool. Departamento de EPVA.
- Impresión del “Comic Book” (producto).
- Divulgación: Blog Erasmus KA229”. Redes sociales, radio local, radio escolar, ayuntamiento y jornadas de puertas abiertas para toda la comunidad escolar y centros adscritos.
- Presentación de nuestra actuación a los centros socios en la movilidad transnacional correspondiente.
No hay comentarios:
Publicar un comentario